Wildwood Flower

Är nu 7 månader och 3 veckor sen jag gjorde denna blogg och kan inte påstå att jag uppdaterat särskilt bra.
Men nu vart jag sugen att skriva ett inlägg, så låt gå.

Idag har dagen bestått av shopping med Elin i storstan lule, så nu var jag snäppet fattigare än jag redan var. Fast lönen kommer ju på måndag, det blir nice. Då har jag planer att bränna pengarna på annat än kläder, nämligen en bil.

Nu har skolorna börjat och här sitter jag hemma arbetslös och saknar skolan otroligt nog.
Nåja, thats life.

Måste tipsa om ett riktigt bra soundtrack, från filmen Walk the line. 



                                    




Halla Halla neckaras!
carro
2008-09-10 @ 00:37:25
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

fniss :)

Helena
2008-09-23 @ 01:57:07

Haha vad tusan ska vi göra åt våra liv gumman !:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0