Ja då var de väl dags för ett första inlägg

Gjorde den här bloggen för ett tag sen. tänkte att jag sku börja skriva men det blev aldrig av, men nu efter att jag suttit och läst massa andra bloggare så blev jag sugen att själv börja skriva. :)
tror dock inte att jag kommer skriva särskilt ofta, men då jag känner för det.

Dagen började med att jag vaknade upp förkyld. Ont i halsen, snorig som fn och allmänt hängig. De går fet bort!
Sen har jag spenderat min dag på att sitta framför datorn.. Laddade ned nå filmer igår oxå som jag tänkte att jag skulle bränna ut nu snart och sen lägga mig i sängen och äta glass i hopp om att bedöva halsen. För det gör väl de när man äter glass? Och så måste jag färga håret, det ser förjävligt ut :D

Tunikan lr "Blusen" jag beställt från H&M kom idag. Snygg var den, och färgen med.
              408761-1                                                         
AnnMary
2008-05-27 @ 00:17:13
URL: http://annmary.blogg.se

Vad snygg den var!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0