nu och föralltid

Jag vill ha en till bil. fan oxå.. varför har jag inget överflöd av pengar? åh. 
Påtal om bil, fyfan vad dyr bensinen har blivit nu. 12:35 litern var den idag, och ska höjas mycket mer. Kommer väl säkert ligga på 15 kr litern lagomt ti sommarn. haallelujah...

Har suttit och kikat på jobb i Gbg tidigare. Suget för att flytta dit växer för varje dag och jag känner att det börjar närma sig, för vi ska dit. Helena & Jag, Lisa är nog oxå på att göra oss sällskap.
Kommer ingen vart i mitt liv här känner jag. Jag behöver miljöombyte, är så trött på att det aldrig finns ngt att göra, dagsläget ser nästan precis likadant ut som för 4 år sen, bara att jag jobbar nu. Det sker nästan ingen förändring.
Alla har vi en begåvning, Jag är snart 20 år och har inte hittat min. Dags att ge sig iväg!
helena
2009-05-18 @ 23:59:27
URL: http://helenaoman.blogg.se/

Rätta takter gumman, vi måst iväg :) Love u

Helena
2013-03-31 @ 10:47:37

Gud vad länge sen gumman:) <3

Svar: Jaa! :) Hihi <3
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0