Red hair

Inatt drömde jag att jag skulle färga håret rött, hann aldrig drömma så långt till resultatet men gjorde iaf ljusa slingor för att ljusa upp det för att få ngn färg då jag har svart hår nu. Inte första gången jag drömmer att jag ska färga de rött men hinner aldrig se hur de ser ut, bara i slingor och de ser riktigt bra ut i mina drömmar :D
Men iaf, vart jag ville komma är att nu funderar jag på om jag ska färga de rött. Vågar jag? Har ju haft svart hår ända sen gymnasiet..
Fast iofs de går ju att färga över om de inte blir bra, men jag vill inte plåga mitt hår med en maaassa olika färger med tanke på den hårkvalité jag har.. (BRA som fan;))

Men tror ni jag skulle passa i rött? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0