Söndag

Och här sitter jag med en kopp kaffe på jobbet och väntar på att klockan ska bli 8:30 så man får nått gjort. Då alla ligger och sover nu så finns det inte mycket att göra.
Men lite små skönt är det allt, att njuta av kaffet och få vakna till liv i sin egen takt.

Jaha annars då? Blev ingen fotografering i fredags av min svan då de hade stängt, dåligt av mig att inte kolla öppet tiderna. Fredagar var det bara öppet till 14:00 så det var en miss.
Tar det till veckan då istället!

Idag är det 1a advent och jag har ännu inte tagit fram julpyntet, men känns inte som nån stress än.
Ingen snö heller, bo! Vill iaf ha lite så det täcker marken och gör träden sådär vitt och fina.

Nehepp, kändes väl inte som att jag hade nått mer att blogga om nu för tillfället!
Saknar alla där hemma förstås, men det gör jag ju varje dag så det kanske skulle bli tjatigt att skriva det hela tiden. :) slänger upp en fin vinterbild jag fota för nått år sen! i hopp om att snön ska komma!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0