Hard as a rock

Va glad jag blev när jag såg att min kära syster sandra lämnat en kommentar på mitt förra inlägg! :) Saknar er jättemycket och längtar att få träffa er och höra om eran stora resa samt titta på alla bilder och filmklipp! <3


Och igår så bokade jag tatueringstid. Pepp pepp!! :) Äntligen får mina undangömda julklapps pengar som skulle gå till en tatuering komma till användning. Tänk att jag lyckats spara dom i nästan ett halvår. Men den som väntar på nått gott....


Ska gå och fixa mig nå lunch nu och sen göra mig iordning för om 1 timme rullar vi mot uppsala för att spendera helgen hos svärfar där det vankas 50års fest för han imorrn. Blir nog jävligt kul! ;)

Ha en trevlig helg alla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0