Jobb

 
 
 
ZZzzzz.... Fyy va trött jag är! Inte sovit mycket inatt. Jobb dessutom idag och 4 dagar framåt. Men det blir bra med pengar! :)
 
Igår blev badrummet helt klart, så nu är det bara spis, kylskåp samt luckor till köks skåpen som ska in i köket så är allt färdigt sen!! Städning då förstås, kanske jag slipper undan nu när jag jobbar med det hårda efterarbetet med att flytta alla grejer ;)
Nä skämt åsido. Vill faktiskt vara med, känner mig lite i panik. Jag tycker inte om att inte kunna vara med och bestämma samt fixa vars alla grejer i köket osv ska vara, det är ju ändå jag som kommer att spendera nästan all tid där så.
Äh det blir nog bra ändå! :)

Jul om 2 dagar, mys!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0