Im back

Helgen har bestått av jobb och festligheter i fredags, blev en spontan utgång fast vi egentligen skulle vara hemma och ta det lugnt då jag skulle på ett jobb pass 8.30 lördagmorgon. Men det var riiktigt trevligt så det var värt den trötthet jag hade i lördags på jobbet! Söndagen bestod oxå av jobb. Härligt me helgs jobb ju!

Städade även hela lyan i fredags: dammtorkning, dammsög, vädrade täcken, kuddar och mattor, sen skurade jag alla rum. Bakade dumlekakor. Även tvätt hade jag så det var fullrulle kan man säga! Men sen luktade det gott här hemma så man fick må gott :)

Sitter med en kopp kaffe nu och funderar på att titta på big brother som jag missade igår, har även laddat ned Victoria secret fashion show 2011 så jag tänkte även se det men först bädda sängen och ta gårdagens disk!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0