Kalix

Känns konstigt att man åter igen sitter hemma i Västervik igen efter nästan 2 veckor hemma hos min familj och mina fina vänner. Tiden numera går så fort att jag blir livrädd av det, fan. Det är inge kul alls!
Känner ändå att jag hunnit få mycket tid med alla och det är ju det som är viktigast. :) saknar er alla redan men det vet ni nog. <3

Mina fina systrar, ni betyder så otroligt mycket för mig. Ni är bäst!

Jag älskar er!
Elin
2012-11-29 @ 22:29:56

Åh vad jag saknar dig när du inte är här. Jag älskar dig <3

Svar: Jag saknar dig med och att komma hem till dig! hjärtis <3
emelielarsson

Martina Larsson
2012-12-04 @ 20:49:10
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Åååh!! Fina älskade lillasyster. Älskar dig med och saknar dig heela tiden! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0