Dreams

Fyy vilken hemsk mardröm jag hade inatt, åh. En sån här dröm då man är pinsam och skämms. Kan dessvärre inte berätta den då den handlade om några personer jag inte vill nämna här :)
Fan vilken lättnad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Den var gräslig!
Har ni nångång drömt att ni är naken i ett varuhus lr offentligt bland massor av folk? Då skämms man ju och har panik. Det här var dock snäppet värre!
Var ett tag sen jag hade en mardröm nu, sovit djupt varenda natt och inte vaknat nån gång under natten i en lång tid nu (ca 1 vecka). Men inatt sprack det, får väl se om det är en skitperiod jag åker på nu. Peppa peppa!
carro
2013-02-08 @ 11:20:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se

det är kanske för att du varit deppig. då brukar de hälsa på :/

Svar: Ja, det är nog det. De blev bara en mardröm så jag hade tur. ;) Hehe!
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0