Renoveringen

Badrummet FÖRE:

 
Efter:

Inte tokigt va! Tänk att simon byggt allt detta själv, förutom kakel och golvet det har hantverkare gjort.

Då tar vi en titt på mitt favorit rum, Köket.
FÖRE:
 
EFTER:

 
Otrolig skillnad va, man kan aldrig tro att detta varit ett tomt rum bara och en stor del av väggen som var under trappen tog ju simon bort och byggde in skåp där under. Där kylskåpet står var det vägg med 2 inbygda garderober i. Det är underbart jag trivs som bara den..Och kvaliten på bilderna är tyvärr inte den bästa men det får gå. Nu väntas bilder på Sovrumet, hallen, matsalsdelen samt övervåningen. Den som väntar på nått gott....lr.. ;)
Martina Larsson
2013-02-02 @ 19:53:49
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Åååååååhhh!!! Guuu vad fint det har blivit. Vilken skillnad alltså! Helt otroligt. Köket var ju helt Amazing! Och vilken snygg fläktkåpa! Jätte duktiga har ni varit, förstår att det tagit massor av tid att renovera särskilt när Simon gjort det mesta själv. :) Väntar med spänning på nästa rum. ;)

Svar: Ja men visst är det!! Och det är ännu bättre när man ser det med egna ögon och inte på bild. :) Jaa fläktkåpan älskar jag! Simon har byggt den helt själv från grunden. :D Ja det tog sin tid, jag är glad att det är över fyy vilken hemsk tid det var ;)
emelielarsson

carro
2013-02-07 @ 00:42:04
URL: http://caarroekholm.blogg.se

D Ö R vad fint!!!

Svar: Åhh tack vad kul det är med alla som tycker det är fint. När vi hade inflyttningsfest var det flera som sa att dom inte gillar sin lägenhet sen dom sett våran ;) Haha! Den är verkligen enorm!
emelielarsson

Kusin Angelika
2013-02-18 @ 14:04:29
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Åhh så himla fint! Blev ju toppen snyggt! Och vilken fin inredd-stil du har :-) Förstår att du är nöjd. Kram

Svar: Tack så mycket!! :) ja jag gillar den där söta shabby chic stilen :) Kram
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0