Gotland del 1

Vi hoppar tillbaka ett par veckor och befinner oss på Gotland. En jättemysig resa tillsammans med Elin & Dima som jag hoppas vi gör om framöver! Vi hann med allt möjligt och var bland annat och besökte Fårö, den blå lagunen, tittade på Raukar och besökte en riktig Diner. Och såklart var vi ju i Visby där vi bodde på en camping inte så långt ifrån ringmuren :) Fångade massor på bild förstås så här har ni mina favoriter från resan. Blir fint i ett Album sen! Gotland är så himla vackert och det känns nästan som att man är utomlands. Verkligen något att rekomendera för er som inte varit där.
 
Den blå lagunen är magiskt..Ett riktigt smultronställe! Ser ni föressten min fina pickninck korg jag fick av Simon innan vi åkte till Gotland ;) Vattnet här var jätte skönt när man väl kom i som den badkruka man är. Brukar nog vara varmare där men vi var ju rätt tidigt av sommaren så.
 
Stannade till på ett mysigt fik och Elin var nog i retar tagen där.. ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0