mama i'm coming home

Då var halva jobb helgen snart gjord! 30h fre-sön, fint! Fick ihop 6 dagar denna vecka så jag är nöjd! Bra när folk är sjuka ;) Och nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker upp till Kalix, åh vad jag längtar efter att få träffa alla!! Känns som evigheter sen jag var hemma, sist var ju i november förra året så allra värst längesen är det ju inte men det känns speciellt när man inte var hemma nått under jul och nyår som vi annars brukar vara. Blir min första påsk på hemmaplan sen jag flyttade ner hit -09 om jag inte är helt ute och cyklar. :)

Och här har vi nu full vinter igen, fan oxå.. Jag som hade hopp om vår då jag fotade påskliljorna som var påväg upp för nån vecka sen,
men icket. Nu har det kommit massor med snö och är flera minusgrader så våren är inte här än på ett tag igen. Förra året den här tiden var det 20 plus och blommade för fullt. Snacka om klimatförändringar.
 
Nähäpp slut på rast, dags att göra någon nytta nu då! Trevlig helg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0