Tapetsök, Fika och husvisning

Idag har vi varit iväg med mostrarna och kollat på tapeter, bara jag som inte skulle ha men snart så är det min tur att stå där i tapetdjungeln. ;) Efter att vi varit där blev det en snabbfika på Lyktan. Himla mysigt och allt för sällan det blir av dessutom.

Sedan åkte jag hem till Sandra och väntade tills Simon slutade för då var det dags för att kolla på ytterligare ett hus som vi hittat, dock var inte detta alls lika bra som det vi kollat på tidigare så vi har ännu kvar intresset för det. Har fått en ny tid för att titta på det så på söndag ska vi dit igen. Är riktigt sugen nu på hus då jag är mer än less att bo i lägenhet.. 
 
Under dagen har Cornelia endast sovit 2 lurer på 20 minuter vardera så hon var helt speedad här hemma efter att vi kommit från husvisningen, får le bara jag tänker på hur rolig hon har varit. Tränat på rösten så det heter duga!
Man märker tydligt när hon inte sover ordentligt på dagen nu för hon blir helt över exalterad uti allt, samma i förrgår då vi var iväg och hon inte kom till ro att sova för att allt annat var så spännande.
Försökte få henne att sova flera ggr nu i eftermiddag och hon gnuggade ögon mer än en gång och såg ut flera ggr att hon skulle somna men icket hon bara smilade med fullt öppen mun mot mig så de var inte lönt. Hon kämpade in i det sista men klockan 19.10 kom John Blund och tog över och hon sover som en stock sen dess.
Skönt att få egentid på kvällen, det är enormt uppskattat att få ha några timmar för sig själv på kvällarna.
Är så glad att vi så tidigt som när hon var 3 månader fick henne å börja somna för natten vid 8 och inte en enda gång har det varit något problem på kvällarna med att få henne och sova. Bara för att jag skriver det här nu kommer de väl säkert att vända ;) Men tills dess njuter vi så mycket vi kan av dom ensamma timmarna vi har på kvällen.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0