Vackra Höst

Hösten ger mig ångest när den sakta men säkert visar sig mot slutet av sommaren med sin kyla och löven som blir gula för att sedan falla av träden inför vintern. MEN, varje år älskar jag den ändå efter nån vecka in i September. Alla vackra färger, den friska luften, höstmörkret, film-mys med tända ljus ihopkurad i en filt. Ja det är nått visst med det, även om jag önskar att det hade kunnat vara sommar nån månad till så vill jag ändå ha alla årstider vi har i Sverige. Tror att om man bara haft sommar hade man saknat det, allt har ju sin charm.
Som varje år så går jag alltid ut och förevigar den vackra hösten med min älskade kamera, det är otroligt avkopplande för mig.
 
Lite blandade bilder från September.
 
 
Snart har vi ett snölandskap istället. Det är fint det med, men ack så kallt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0