Ordning och reda

Nu har jag in i det sista kämpat att hitta denna motivation som verkar tagit en lång semester de senaste månaderna och som än inte är på topp men ändå finns där.
Cornelia sover just nu och jag hoppas hon gör det minst 1 timme till så jag får skrivet nått inlägg.
Har flera dagar gått och tänkt att jag ska ta mig tid men så har nått annat kommit upp så det har helt enkelt inte blivit av och jag måste verkligen få sitta i lugn och ro för att det ska bli gjort.

Anledningen att det blivit så långt uppehåll beror väldigt mkt på att vi var utan internet i över 1 månad efter att vi flyttat, bott i huset nu sen den 13 Juni och internet fick vi den 24 Juli och därefter ville man njuta av det sista sommaren hade att erbjuda så då var inte bloggning på listan över saker att göra och sen har jag bara skjutit upp det då det gått så lång tid. Men nu LOVAR jag en bättring :)

Ska se vad jag hinner med nu men jag börjar med att skriva om Cornelias 8 månaders utveckling i ett nytt inlägg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0