Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen..

Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag...


Sitter i soffan med en kopp kaffe och ska strax gå och duscha och göra mig iordning för att möta upp Jeanette på stan. Solen skiner, men det blåser till förbannelse. Gick ut på balkongen för att sola, satt i 5 min sen gav jag upp. Höll på frysa ihjäl ! Nåja, då får jag annat gjort här inne istället tills jag ska gå. 

Har även hunnit vaxa benen idag, fyfan vad ont det gör! värre än att tatuera sig, ingen tvekan alltså. Och det bränner fortfarande.. Ska ta bikinilinjen imorrn, pallade inte ta allt på en gång :) 
Vill man va fin får man lida pin! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0