Big Love

Nu har det gått 5 dagar sen våran efterlängtade Cornelia kom ut till oss. Kan inte med ord beskriva känslan och det är ännu mycket att ta in, man förstår inte riktigt att det är ens egna lilla bebis man har omkring sig nu dygnet runt. Så mycket kärlek! Ska ta och skriva en förlossningsberättelse sen när jag känner att jag har ro över till det :) Varit på undersökning idag och kollat så att allt såg ut som det ska och det gjorde det, hon hade gått upp från utskrivningsvikten på 3140g till födelsevikten på pricken, 3425g. Och det är ju inte dåligt på 3 dagar. Dom tyckte att jag skulle donera mjölk då den verkar vara rätt bra. ;) 

Cornelia 5 dagar gammal. Min finaste skatt <3
 
 
Gunilla
2013-10-22 @ 11:50:52

Sötaste <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0