I'm coming home

Jaha! Då var biljetten hem till kalix bokad ;)
Så på måndag klockan 21.oo anländer jag i luleå. Kul att komma hem igen även om de nu bara var ett par veckor sen jag var hem sist, men nu är det ju faktist något stort som ska anlända snart. Systers bebba :)
Sen fyller även lille Zack år så det blir kul att få vara med på hans kalas som jag inte varit sen han var 2 år.
Måste köpa en present oxå :)
Ska se om jag kan få upp lite höst bilder innan jag åker, har ju ett par stycken nu. Och Facebook är ju inte de snabbaste stället när det gäller att ladda upp så man tappar helt lusten varje gång man håller på.

Håll utkik!

helena
2011-10-28 @ 22:04:38
URL: http://helenaoman.blogg.se/

vad roligt för dig :) Och själv åker jag neråt på måndag haha :) ta hand om dig kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0