Tiden går fortare än vinden blåser..

känns det som! var ett halvår sen jag var hem till kalix, som min kära syster berättade att hon var gravid,.. ja gud vad tiden gått fort..Nu är jag snart stolt moster igen! Ska bli så kul, och jag gissar såklart på att det blir en liten tjej! Har bara kollat på tjejkläder så de får allt bli en tjej! :)

Och Hösten smyger sig på, till och från faktist, till veckan blir det upp till 20plus här i västervik. Kalla de höst? nja inte riktigt va.. :)
Är inne i en gossip girl period nu, börja ju se det när de kom ut för 4 år sen. Men av nån anledning slutade jag se de i början på säsong 3. hade väl annat för mig som var viktigare då! Men nu har jag all tid i världen att spendera dagar till att se det, arbetslös som man är :) Nåja, har börjat se om alla säsonger då jag glömt så mycket och är nu inne på början av s4. Åh, det är så bra! Och all musik, den väcker mycke känslor!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0