Flightless Bird

Oj vad annorlunda det har blivit på Blogg.se ! Himla ovant :) Men ja ska nog kunna vänja mig, fick ju gilla läget då jag fick tidslinjen på FB trots att jag totalvägrade när det åter kom upp att man kunde välja den. Men nu så är den helt okej! 
 
Så vad har hänt sen sist? 
Jobbat hela midsommar helgen och det har gått himla bra även fastän jag hellre varit ledig, men pengarna lockade så pass mycket att jag erbjöd mig jobba den helgen. Vädret har ju ändå varit skit så det spelar inte så stor roll. 
Regnat sen i fredags nu till och från och nu är det åskväder.
Hoppas fan att det blir bra tills Elin kommer nu på lördag så man kan hitta på massa roligheter ute! :) 
Kan inte fatta att det bara är 3 dagar kvar, tiden går såå fort. 

Har även sett alla twilight filmer igen, sista kommer ju snart ut på Bio så det var bra att friska upp minnet lite. Dessutom är dom ju så förbannat bra så det var bara kul att se igen. Minns när jag såg första filmen, alla var så uppspelta uti den att den var så bra men jag var ändå lite skeptisk, tills Carro faktiskt fick mig att se den och då såg jag den om och om varje kväll nästan när jag skulle sova. blev som besatt ;) 
 
 
Martina
2012-06-28 @ 20:33:17
URL: http://mslarsson.blogg.se

Måste också se alla filmer från början innan del två kommer ut. Och jag minns också första gången jag såg den första filmen. Det var i bilen på väg hem från kallax när vi varit i Stockholm, åkt med Silja Line och firat mamma som fyllt 40 ;) Hann aldrig se den färdigt och jag kunde inte tänka på något annat när ni lämnat av mig i Brekka. Ville bara se den igen. :)

carro
2012-06-29 @ 08:23:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Åååh den första filmen är helt klart bäst!:D

emme
2012-06-29 @ 12:10:28

Jaa just ja det hade jag glömt Marte, visst såg vi den på den här datan jag har nu?? ;D Haha va roligt.Hur det kan bli efetr att man sett en bra film:) Carro jag håller med, och tvåan gillar jag oxå. ;)

Martina
2012-06-30 @ 20:38:03
URL: http://mslarsson.blogg.se

Japp, det gjorde vi. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0