allt har sin mening

Nu är det inte långt kvar alltså tills lillan är beräknad, 4 dagar idag. Galet hur fort denna tid har gått! Var ju nyss jag plussade stickan och fick en smärre chock. Detta var långt ifrån planerat då jag och simon hade det väldigt knackigt med berg o dalbanor allt för ofta. Hur skulle detta gå, 1000 tankar snurrade den dagen och många dagar framöver. Ett stort beslut skulle tas. 
Vi bestämde oss för att gå till en kurator och prata om våran sitatution, väl medvetna om att ett barn är så pass stort ansvar och att det måste funka mellan båda parter där det inte innefattar massa stök o bråk utan att en trygg tillvaro för ett barn är A och O. Innerst inne hade jag redan bestämt mig, mitt hjärta ville bara en sak. Men vi gick dit och pratade, och det var väldigt nyttigt för oss båda för vi fick mycket sagt och kloka råd av kuratorn. Vi visste vad som måste göras om detta skulle funka, en förändring måste ske från bådas sida. Nu sitter vi här ca 8 månader senare och väntar vårat lilla mirakel som kommer om bara några dagar, 8 månader som aldrig varit så bra och innehållit så mycket kärlek & lycka förr. Jag hoppas att det fortsättter så som det gjort och att vi kan hålla ihop många, många år framöver med våran lilla dotter som snart är här och förgyller våra dagar med oändlig kärlek. :)
På promenad vid vackra "Golden Gate" bron här om dagen. :)
Snart får vi inviga vagnen och promenera längs strandpromenaden. <3
Martina Larsson
2013-10-09 @ 18:25:19
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Åh vad jag blir rörd av dina ord, känner verkligen känslorna bakom. Ni kommer blir helt underbara föräldrar tillsammans, utan tvekan! <3

Svar: Ja det kom direkt från hjärtat! Tack vad gullig du är, glädjer mig att du tror på oss! <3 :)
emelielarsson

Gunilla
2013-10-09 @ 21:19:18

Jag håller med Martina. Ni kommer att bli en underbar familj. Er lilla dotter har turen att få er till föräldrar och få ha mormor, morfar, Jan , mostrar, morbröder o kusiner så nära <3 <3 <3

Svar: Men vad gullig du är Gunilla! :) Det är så synd hon får långt till sin underbara farmor o sina fastrar! Hoppas på att vi kan ses ofta ändå <3
emelielarsson

Gunilla
2013-10-10 @ 18:21:11

Vi får Skypa <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0