v37

Oj oj oj, nu är det inte många dagar kvar alltså.. Den här graviditeten har gått så fort så jag har knappt hunnit med. 
25 dagar kvar nu och än kan jag säga att mitt tillstånd är oförändrat vad det gäller symptom på nått som jag skulle besväras av. Var hos barnmorskan idag för sista gången och fick journaler utskrivna. Allt såg jättebra ut och hon ligger väldigt långt ner och är nog redo att komma ut snart. Men inte för tidigt säger mamma o pappa. ;) "Kommer inte på frågan!!"
 
Fotat lite magbilder idag oxå. 
 
v 37 (36+3)
Martina Larsson
2013-09-19 @ 12:26:29
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Haha "kommer inte på frågan" haha ;) Nu får du säga det ofta här framöver ;)
Att den är fin magen din och stoor har den blivit :D

Svar: hahaha! Ja, det får jag verkligen göra. ;) Så komiskt!
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0