Vårt andra barn

Drömde innan jag vakna imorse att jag och simon fick vårat andra barn, jätte knasigt var det. Åkte i hemlighet till förlossningen och födde en pojke, förlossningen gick jättefort och jag hade så ångest över det för dagen efter mindes jag knappt nått utav själva händelsen, hade varit tumult under tiden då det hade blivit komplikationer (dom hade typ fått dra ut bebisen med våld) så jag hade mer eller mindre varit helt nerdrogad av allt möjligt.
Usch vad obehagligt det var nu när jag tänker på det. Men att vi fick ett till barn, en pojke var väldigt kul! Man blir så sugen på en till när man drömmer antingen att man är gravid eller får ett till barn. Är inte första gången jag drömmer det men just den här drömmen var så speciell.

Tänker redan på nästa gång jag ska få vara med om en förlossning, jag längtar jättemycket! Även fast det gör jäkligt ont så är det en sån otrolig upplevelse.
 
 
Martina Larsson
2014-04-24 @ 19:02:17
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Det är så mäktigt att föda barn!! Skulle kunna skaffa hur många barn som helst bara för att få vara gravid, föda barn och sen allt det mysiga med en nyfödd. Vad häftigt att du drömt om nästa barn, få se om det blir en pojke då ;)

Svar: Jaaa, jag börjar faktiskt bli sugen på den processen igen. Men det får helt enkelt vänta :) Ja visst är de häftigt! Jag vill gärna ha en pojke så det skulle va kul om man fick det som andra barnet ;)
emelielarsson

Martina Larsson
2014-05-13 @ 11:51:32
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Ja det blir spännande att se vad ni får nästa gång :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0