Skötväska

Beställde en ny skötväska igår då den jag har nu börjar kännas för liten. Allt man behöver till Cornelia ryms visserligen men jag vill ha mer plats för tex min kamera då jag vill börja ha med den mer då vi åker iväg. Den ryms nu men det blir jätte trångt och klumpigt att ens få igen väskan så.
Så jag satt i ett par timmar igår på Ebay och letade och hittade efter många velande en jag fastna för direkt som passar mig bra! Stor och rymlig och många bra fack dessutom.

275:- med frakten så det var som hittat :)
Martina Larsson
2014-02-28 @ 21:33:42
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Superfin!!! Nu måste jag också hitta en ny :)

Svar: Visst är den! Och helt i min stil. ;) Ja du får göra de!! :)
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0