Finaste Elviras dag

I lördags var det Elviras dag, var nämligen dop för henne och jag fick den stora äran att vara gudmor åt gotjejen! :)
Var en fin och kort cermoni i kyrkan sen gick vi över till Prästgården för kaffe o tårta. Var riktigt fint där och vi bestämde oss för att stanna där under kvällen för pizzamys med hela gänget sen när släkten hade farit hem.
Hade en riktigt trevlig dag och kväll, lika kul varje gång man är med "gänget". :)


 
 

Tänk att vi har barn nu, känns som nyss vi byggde snögrottor i plogkarmarna hemma på Åvägen hos dig.
Tänk att vi hållt ihop hela livet vi 2 och nu har vi våra egna små flickor som kommer att växa upp med varann och bygga kojjor tillsammans. Denna relation är sällsynt och vi för den vidare med våra små.
Tack för att jag får vara gudmor till ditt barn och för att du är min bästa vän som står mig så nära. <3
Fimpeen
2014-06-11 @ 19:55:56

Vilka dina bilder. Skulle vara kul om du kunde fota mig och fari nån dag i sommar 😊

Svar: Tack! :) Det gör jag gärna :)
emelielarsson

Mamma
2014-06-15 @ 17:39:57

Vilka fina bilder du fotat och vilken härlig dag ni haft tillsammans :-). Så fint du skrivit <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0