Im back

 
Nu är alla gravidkilon borta dvs -18 kg och jag har återfått min kropp jag hade innan graviditeten snabbare än jag trodde!
Det är först nu när man är "lättare" som jag känner att jag inte vill ha gravidmage igen inom den närmsta tiden. Länge, länge saknade jag min mage och hade lätt kunnat vara gravid längre än jag var men nu saknar jag det faktiskt inte. Sparkarna saknar jag givetvis men så småningom kommer jag få uppleva det igen tids nog :)
Nått jag däremot skulle behöva göra är att träna för att få lite muskler, om man bara hade diciplin nog att göra det... den som lever får se.
Mamma
2014-06-04 @ 08:50:24

Finaste Emme <3, det är bara att använda envisheten målmedvetet så är du snart på gymet ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0