Tiden går för fort!

Men hallå, redan 11 Juni, alltså vars tar dagarna vägen jag hinner inte med!!! På fredag får vi nyckeln till vårt hus, helt galet. Känns så overkligt, allt har gått så fort. Ska bli otroligt skönt att slippa lägenhets livet och få komma till ett fint hus som vi äger och inga jobbiga grannar som stör och en massa stoj i trapphuset hela tiden. Det är verkligen inget liv i mitt tycke, har man växt upp i hus hela livet så förstår man. Må vara att bo i lägenhet utan barn men med barn hittar jag bara negativa saker tyvärr..

 

Har packat ned det mesta nu som går att packa ned i kartonger, är ju inge långt vi ska flytta så resten av grejerna kan man bara "kasta" ner i en blå Ikea påse. Himla skönt att ha det gjort och åter igen stod jag och svor när jag packade ner köks grejerna över hur mkt porslin jag har som jag gjorde även förra året i September då vi skulle flytta upp. Hade förträngt det. ;)
Men nu är det förhoppningsvis sista gången på många många år som vi flyttar.

 

Ska åka en sväng till happis i eftermiddag och hämta en Birkeland säng som jag hittat på blocket, var som menat för oss då vi egentligen skulle köpa den på Ikea men då för dubbla priset. Var nyskick på denna som vi ska köpa så vi hade himla tur. Kanske tar nån sväng på lite butiker då vi ändå är där oxå ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0