25års firande och farmor på besök

Lägger upp lite blandade bilder från slutet av Juli när svärmor/farmor var här och hälsade på, samt ett par bilder från min 25års dag, äntligen fick jag ha en födelsedag med min familj, sist var 2009. Jag gillar verkligen att fylla år, att få bli uppvaktad och bjuda på fika och tårta och se uppskattningen av det man bakat. Det är viktigt för mig och i Västervik har det varit väldigt ensamt.

Fick först besök av Elin, Dima och lilla Elvira. Cornelia tycker om Elvira jätte mycket och ska pussa på henne hela tiden :)
Goungarna <3
 
 
Lite blandade bilder från när Gunilla var här. :)
Konstaterar nu när jag går igenom alla bilder att jag fotar på TOK för mycket. Blir galen på mig själv, varje mapp innehåller minst 200 bilder. Sjukt segt att gå igenom speciellt nu när jag ligger så långt efter i mitt bloggande,, :(
Men har haft en otroligt fin sommar iaf och det är väl viktigast. Var jättekul att ha Gunilla på besök oxå! :)
 
Martina Larsson
2014-09-18 @ 11:36:02
URL: http://mslarsson.blogg.se/

så himla roligt att se alla bilder du lägger upp! Fina som vanligt! :)

Svar: Men tack, vad glad jag blir! :)
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0