i Storön.

Hela Juli månad var vädret på topp, varmt som bara den och skinande sol dagarna i ända. Har nog aldrig haft så fin sommar som iår, och min allra första hela lediga sommar sen jag var 15 år, med andra ord 10 år sen som jag hade en fri sommar utan jobb. Lyx har det varit! :)

Vi har verkligen tagit vara på alla fina dagar så det har blivit mycket sol & bad.
Dagen efter att vi kommit hem från Västervik åkte vi till storön för att svalka oss, sen bjöd följande dagar därefter på härliga båtturer till Stabbsanden och även ett besök till vackra Sandskär. Men det tar jag och gör ett enskilt inlägg om då jag hade väldigt mycket bilder därifrån. :)


 
 
 
En otroligt härlig dag med halva familjen samlad. Blir glad att titta tillbaka på alla bilder, vad hade man gjort utan kameran!? Nästa inlägg blir om dagarna på Stabbsanden.. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0