Inflyttningsfest

Den 2 augusti vankades det inflyttningsfest hemma hos oss på Björkholms, en fest jag sett framemot tillochmed innan vi flyttat in! ;) Planerade grejer brukar alltid bli sämre än man tänkt men denna festkväll blev mer än lyckad, hade otroligt kul! Höll igång ända till 04, då sa vi godnatt efter en tokig invigning av vår fina bastu. :D
Fotade tyvärr inte så mkt, det glömde jag helt bort men ett par bilder hann jag med.
 
 
gillar deras uppvärmning, hahah
 
 
 
avslutar med nisses snygga dans. :)
tack igen hörrni för en fest vi länge kommer minnas som både kaos och glädje ;)
 
 
Martina Larsson
2014-09-18 @ 11:34:52
URL: http://mslarsson.blogg.se/

så jäkla snygg du är! Vilken fin klänning, du passar jättebra i blått!! :)

Svar: Tack :D Ja den är fin, hade den förra året på midsommar och sen har jag inte använt den nått så jag leta fram den nu när vi hade festen. ;) det är bar rygg oxå så man ser tatueringen :D
emelielarsson

Martina Larsson
2014-09-26 @ 14:15:21
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Ååh vad snyggt!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0