Vackra Sandskär

Den 21 Juli packade vi in oss i båten för att åka ut till Sandskär mitt ute till havs i fina Haparanda skärgård.
Hade bara hört talas om denna vackra ö och hade höga förhoppningar om den och väl iland där förverkligades mina tankar, vilket paradis. Så vackert och påminde väldigt mycket om Gotland enligt både Simon och mig. Tänk så  mycket fint det finns här som man inte vet om.
Ön är naturskyddad och det är stigar gjorda av bräder som man får gå på om man ska se sig omkring. Stranden får man förstås vistas på (antar jag)? 
Vi åkte tidig morgon och var där ända till sent på eftermiddagen, vattnet var hela 29 grader intill land på eftermiddagen när solen legat på hela dan. Helt sjukt! Vi badade alltså hela dan i omgångar. :)
 
Blev endel bilder förstås då jag älskar att fota vacker natur och att föreviga minnen i bilder.

 
Cornelia härjade hela vägen hem med diverse skrikande ljud, och somnade inte förän 10 på kvällen då hon var så uppe i varv. Blev nog mycket nya intryck under dagen som gjorde henne speedad :)
 
Hade åter igen en otroligt härlig dag med min älskade familj och åker gärna dit fler ggr. <3
Martina Larsson
2014-09-18 @ 11:39:29
URL: http://mslarsson.blogg.se/

åååh det var så himla fint där, vill tillbaka!! Så mysig utflykt tillsammans med er. <3

Svar: Jaa det var ju det!! Synd vi inte hann fara dit fler ggr i sommar. Det var riktigt mysigt :) <3
emelielarsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0