Juldan & Nyår '14/15

Hoppar tillbaka till Juldagen och Nyår i detta inlägg...

På Juldagen hade vi en hederlig hemmafest hos oss i Bredviken, några ur vänskaran saknades men vi hade ändå väldigt kul trots det! Kom ihåg att använda kameran både till Foto och Film så det ska jag dela med mig av. Ja förutom filmerna då. ;)
 
 
Får vi göra om snart eller vad säger ni!? :)
 
 
Nyåret firade vi hemma hos Elin, Matte och Alfred med hela gänget. Åt en grymt god middag och drack vin och spelade spel sen på kvällen, en lugn men väldigt trevlig nyårsafton måste jag säga! :)
 
 
 

Det var allt för ikväll. Vet inte hur länge jag suttit med dehär inlägget. Min dator åker snart ut!!!
Ska iaf försöka göra ett par till inlägg om tiden som gått. Har ju massvis med bilder jag vill dela med mig av.
Gokväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

creamcake

Mat är kärlek

RSS 2.0